søndag den 7. april 2013

Wasteland i Rødovre

Efter en hård fest i går aftes, og op og på arbejde kl 8 i morges, fløj jeg ned til st. for at komme ind til Rødovre Centrum. Menuen hed Wasteland, og de så som altid brand godt ud. Da jeg kommer ind alliere jeg mig med en gammel dramaveninde, som var til koncert med en flok x factor fans. Vi snakker en flok tøser som tager helt til Esbjerg for at se drengene spille!!

Under armen havde jeg som altid mit trofaste Canon, og billeder fik jeg da knipset nok af :)
Antons Guitar

Min søde søde lillesøster, der stod mellem en masse mennesker:)

Sødt, men de kunne ikke stå stille :(

Anders, og hans flotte blå øjne!!

Åhh charmerende

Anton. nu med Tintin hår :) 

Scoreblikket

BUFFE ANTON!!!

Intense øjne. Mums.

En bamse fra en fan. De er heldige hva?

Og lige en hyldest til Anders' tøj!!

Dyrk de der øjne!

Et fejlbilles, men synes det skulle med alligevel :)

Og et billed af den kære Frederik.
Den kække har sikkert bemærket en større del billeder af Anton, men han stod bare mere stille, og et  bedre sted, hvor lille mig kunne putte kameraet mellem folks højtløftede arme.

Hugs.
(har flere billeder, men ville ikke spamme jer:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar