torsdag den 11. april 2013

New life

Hey guuuuuys

Dette indlæg handler om nyt liv. Både fra min side af, og fra andres side af.

Da jeg ved mange er jer er Wasties, vil jeg bede jer læse med :)

Selvfølgelig er drengene lækre og spændende, men ligesom dig og mig, vil jeg formode at når de er kommet hjem om aftenen og været entertainer hele dagen, så vil de gerne koble fra. Lad være med at ringe til dem, med mindre i helt seriøst har en grund til det.

OG LAD DOG FOR GUDS SKYLD VÆRE MED AT RINGE TIL DERES FORÆLDRE???

Det er wasteland selv, som har valgt det her liv. Deres nye liv. Det skal ikke gå ud over forældrene i en sådan grad, at de skal bruge deres fritid på at underholde jer. Det er respektløst.

Dette giver en god grund for at snakke om mit nye liv. De kære drenge fylder jo en del pt. og jeg indrømmer gerne at jeg bruger for mange timer på at kigge på instagram. Dette skyldes bla. at nogle af de billeder jeg har taget fluere rundt på diverse profiler. Vil derfor bede jer om, at skrive hvor billedet er fra, når i poster mine billeder.

Fotografering er nemlig blevet en stor del af mit liv, og Den Skæve Vinkel er da stolt, når Anton bruger mit billed som profilbilled, for derefter at dele det med hans 5000 følgere på instagram.


Håber i for fremtiden vil vise noget respekt, og holde jeres forsøg i at komme i kontakt med drengene over instagram, facebook og lign.

Hugs!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar