søndag den 28. april 2013

Backstage og det hele

Jeg er en travl teenager, som har haft den vildeste uge, og i morgen tager hul på en meget lang, stressende og hård uge. Skole fra 8.05 - 17.05 Mandag. Øv siger jeg bare, og som om det ikke var nok, så er resten af dagene også forholdsvis lange.

Ville elske at vise jer hvad hele min sidste uge har gået ud på, men hvert moment kræver sit eget indlæg. Fredag fyldte jeg 17 år og blev fejret med maner. Måske derfor at vand var så tiltrængt da jeg stod ved siden af Wastelands forældre lørdag i City 2.

Ja, hende den heldige var da backstage til X Factor fest i City 2, og ja HELT BACKSTAGE.
Både inden- og under koncerten fik jeg lov til at færdes med de søde stjerne. Min trofaste følgesvend, vil da lige vise jer hvor heldig jeg var :)

Tøseklub bag scenen. Anna fra Anna og Lusanda, og Karoline var så søde at hive os med bag scene, og få taget det her billede. Utroligt stressende, fordi Wasteland skulle på scenen, og Chresten skulle ud og deltage i Tøseklubben igen

Mine søstre, Wasteland, Chresten og Karoline. (Bemærk at alle kigger ind i kameraet, og ingen ser dumme ud!!)

Karoline i sofaen med en masse tøser inden koncerten. Super sødt af hende, at tage sig tid til det.

Synes lige alle i fans skulle se hvilken vinkel jeg så scenen fra :) Hehe.

Her mine søstre i sofaen med Wasteland. (billedet er taget fra min søsters instagram)

Og lige en flok tøser med Chresten i sofaen.
Jeg undskylder mange gange at billederne ikke er blevet redigeret, men har simpelthen ikke haft tid. Og guys skriv til mig hvad i gerne vil læse om. Enten i besked på facebook (Freja Hald Thisted), eller kommenter mine indlæg.

Hugs and kisses til alle jer derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar