torsdag den 18. april 2013

Festivals stemning

Der var dømt festivals stemning da de altid energifyldte Cheff Records spillede på Hillerød st. Som i nok ved var der høj sol, skyfri himmel og alt for varmt til vinterjakker. Hillerød st. var fyldt med unge og glade mennesker. Folk stod på mælkekasser og rockede for vildt med på musikken. Selv tagene var blevet indtaget af kroppe med solbriller på. Og som altid havde jeg min booooo Andreas under armen og min slyngveninde(mit kamera) om halsen.

Her ser i nogle af de fedeste moments i #cheffliv på Hillerød St

Cheff Records nu som chips er det nye sort!! tjek designet og de små fede bemærkninger.




Topgun

Klumb1

Topgun, Klumb1 og Abbaz
Der er altså ikke mange musikkere der kan sætte en stemning som de her drenge kan! Og hvad sker der for deres syge chips? glæder mig til at smage dem:) I hvert fald giv den op for dem her!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar