fredag den 12. april 2013

Fridays love you

Mens mine venner nu sidder og hælder mokai og pagne ned i halsen på dem selv, sidder jeg på mit værelse i København, og drømmer mig langt væk til søde drenge der elsker en for den man er. I stedet for stilletter og stramme kjoler er jeg i ført et par hullede jogginbukser fra 1997.

Hvorfor skal fredag aften også drikkes  og danses væk, når man lige så godt kan nyde de sene aftentimer med frugtsalat, hindbær te og stearinlys i vindueskarmen? Jeg kan endda få noget ud af min dag i morgen.

Jeg tænder nok om lidt (for 2. gang i denne uge :3 ), for min all time favorite film LOL med Miley Cyrus. Det er nok jordens sødeste film. Fyldt med kærlighed, god musik, flotte drenge, "filosofiske" tankegange og en masse lækre klude(tøj).

Jer der har viaplay (den kan ses der), og ellers kan i se traileren her:
Nyd Jeres Fritid :) Hugs

2 kommentarer:

  1. Du har så evigt ret søde Freja :)
    Hvorfor drikke sig en hegnet hver weekend, når man kan ligge under den varme dyne? :)

    http://josefinechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet