tirsdag den 18. juni 2013

Sommerferie//12-tal i mat

Min kalender siger sommerferie, og har gjort det siden torsdag kl cirka 11.
Havde hele sidste uge, potensfunktioner på hjernen, og hvis du lægger det sammen med lange togture, shopping, for lidt søvn og en togbus mellem Helsingør og Hornbæk, så har du en seriøs killer!!!

Kl. 8:45 gav de ellers så trætende anstrengelser pote. 3 vinende piger (mig selv inkl.) satte klassens standard, og fik 12 i mundtlig matematik. Dog kun årsprøve but still!!

På lørdag flyver jeg syd på med min mor, og slikker en MASSE sol. Jeg er ikke tilhænger af solarium, så er typen der er mega bleg hele vinteren, men sort når sommeren er rigtig i gang. (dvs. Det tror jeg selv jeg bliver, men når ikke helt at blive sort)


Min veninde og jeg (som begge er under 18) har nu fundet Danmarks svar på sunny beach, og tager i uge 30 på BeachClub på den jyske østkyst.

SE HER HVOR DET SKER


Summerlove to you my fab&fav peeps

Ingen kommentarer:

Send en kommentar