onsdag den 7. august 2013

Dum blogger og dansk musik

Ja Den dumme blogger er vel mig selv. Jeg har hold sommerferie. Eller egentlig har jeg bippetfor mange varer ind bag kasseapperatet i netto, kastet med tallerkner i små køkkener, sukket over at alle andre er langt brunere end jeg og været på stranden og spist jordbær, efter alle andre var taget hjem.

Jeg havde en fantastisk ferie på Rhodos, men blev solskoldet allerede 2. dag, og måtte derfor holde mig i skyggen. Øvhorn..

Lige nu dyrker jeg hestehalen oven på hovedet og bander og svovler over, at min frisør har holdt ferielukket. Læser blogs fra den seneste måned, og hører dansk musik. Sys Bjerre, Nik og Jay osv.

Jeg er i hvert fald back on track og klar til at kalde nogle af mine tætteste tøser for putter, når vi på Torsdag i næste uge, indtager skolen som 2.g'er

Ingen kommentarer:

Send en kommentar