søndag den 31. marts 2013

Wastie for a while


Hold da helt op hvor er de søde at se på!!!!!!!!! Justin Bieber og One direction GO HOOOOOOOOOOOMEEEE. Wasteland er det nye sort!!!!

Nogen af jer vil muligvis mene at jeg som 16 (næsten 17) årig er ALT for gammel til at følge med i noget så plat som xfactor. Men når Blachmann bruger sit MEGA STORE ordforråd og Wastelands lillebror Anton på 15 blinker ud til alle de mange pre teenagere i landet, så må jeg indrømme at det går lige i hjertet.

Han er min favorit blandt drengene, trods han er lige over et år yngre end mig. Og no shit, jeg ville dø for en date med ham, selvom jeg ellers aldrig ville så meget som overveje en fyr der var yngre end mig.
Han virker bare som om han er mere moden end alle de andre 15 årige drenge.

Kigger man på Ekstrabladets hjemmeside kan man finde dette billed:
Og inde på dette link kan man læse om drengene, og ikke mindst hvordan man score Marius og Anton.


Deres single 40000 Feet Off the Ground er super god og VIRKELIG iørefaldende.

Og piger, drengene smiler til os :) (og hvis ikke de gør det, så bliver vi bare i troen om det, og svæver videre på vores helt egne lyserøde skyer)

HUUUUUUUGS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar