lørdag den 16. marts 2013

Last few weeks

Sorry for mit fravær, men er dog overrasket over det stigende antal af sidevisninger :)
Har haft travlt med lektier, fødselsdage, træning og samtlige café besøg.

I får mine to seneste uger i billeder:

Har været i KBH med min søde fotonins Nina


Været på Café og drukket iskaffe med min boooo Andreas

Fejret min skønne lillebror med børnehaven



Fejret min boooo fyldte 18 år

Søde Josefine

BOOOOOOOOOOOOOO

Nå ja har jo så derfor set min booo og hans søde kæreste Nadia kysse :)
Er de ikke kære?
I mandags var jeg så i KBH med min booooo, hvor vi drak iskaffe igen, shoppede og spiste sushi



Og i går ude og spise med Nannamusen

Nu vil jeg gå ud i køkkenet og spise god aftensmad med min søde farmand, og min lillesøster Mona. Hjemmelavet burger, efterfulgt af et brætspil. Hyg jer derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar