lørdag den 2. marts 2013

BABY!!!

Jeg har fået min baby. Eller egentlig har jeg bare købt et kamera, men er virkelig glad :)
Vi snakker teenager, der trodser vinden kl 10 lørdag morgen, for at ride på jernhesten ind ad Frederikssundsvej.
Kamera til alt for mange penge, TJEK!
Og så selvfølgelig hjem igen.
Marts måned står i mit tegn på ingen druk, men i stedet: fødselsdage, dans, træning, skole, arbejde og lige op til påsken, ligger der en skitur og lurer!!


Well Well Well

Skal i se nogle random pics, taget med min nye baby? Det skal i da?? :D

Første billed min baby fanger, og hvilken skarphed jeres blogger (mig) fanger på manuel. :D



Og slef lige et billed af nogle utroligt lækre abrikos snitter, der blev serveret til en hyggelig omgang familiefødselsdag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar