torsdag den 3. januar 2013

Update efter nogle måneder ://

Biggest wish er klart en top tunet lækker krop, sunde vaner og en sød fyr der forguder mig.

2 af tingene kan jeg selv sørge for, og hvem ved? Hvis selvtilliden ryger i været plejer fyrenes fingre også at gøre det.
Så er det 1,2,3 og Freja hun er det man kalder lykkelig.

Sidder og kigger i det nye H&M katalog og guuuud hvor er de modeller da fine med deres laaaaaaaaaaaaaaange ben og markerede kindben. Benene må jeg nok keep on dreamin with, da jeg kun er 159,5 cm høj, og gør mig til ja (20 cm højere end en dværg).

Det har jo lige været jul, og nøj hvor smager julemaden godt.
Udover det er det også en tid hvor familien samles og julegaver gives. Har i fået nogen gode julegaver?? Det har jeg :D

Er nu den stolte ejer af en Iphone 5 som min mor har været en gud og investere i til mig.
THANK YOU MOMMY

Håber i stadig kigger med derude!!!!

LOVES

Ingen kommentarer:

Send en kommentar