søndag den 27. januar 2013

Sweet Sunday

Sødeste søndag. Gal hvor kan jeg godt lide søndagsdage. Ikke specifikt søndage men de der dage hvor du ikke står specielt sent op, men for guds skyld heller ikke tidligt op. Du tripper rundt i dine største jogginbukser, og drikker spandevis af te. Computeren kører på højtryk, for facebook har aller mest at byde på sådan en dag.

Det føles lidt som om at mit liv lagt om længe føles normalt igen efter jeg stoppede på efterskolen i sommers. Pludselig virker 9 timers aflevering slet ikke så skræmmende, og tanken om kun at have en halv time om morgenen hvis man vil sove nok, gør pludselig ikke spor. Det er sjovt, for lige for tiden går jeg mest af alt og drømmer. Jeg drømmer om lange dage på sandstrande, og høje stilletter og tro det eller ej, men ville virkelig gerne føre en samtale med Fie Laursen.
Hende Fie der virker egentlig mere og mere som en ganske almindelig teenager. Selv om jeg griner højlydt med på Ulrein Heims parodi af hende, så virker hun som en stille og rolig person. Virkelig no hate til nogen af dem der bliver hængt ud i "hvordan man bliver kendt i Danmark" - showet, men er du GAAAAAAAAAL han gør det godt.
Hvis du ikke har set de to videoer han har lagt ud endnu så er der her et link til den første.

Tror bare jeg vil putte under dynen nu, og drømme mig langt væk indtil vækkeuret ringer i morgen tidelig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar