fredag den 11. januar 2013

Hello People Out There

Shout out til jer folk omkring mig der får mig til at kvitte sodavand en HEL UGE. Nogen vil garanteret tænke whyyyyy??? Right??
 Men jo ser du... Jeg er desværre en af de unge der har en afhængighed. Mit er bare ikke smøger, hash you name it, osv. Jeg har et kæmpe hverdagscraving på sodavand, og i høj grad Pepsi Max. Nu kl. 22:32 fredag d. 11/1-2013 kan jeg med ærlighed sige at jeg ikke har rørt sodavand siden søndag eftermiddag. Det er altså store sager!!

Kan i huske min mission bodymakeover? Hvis i nu følger mig på Instagram (frejahaldthisted) så vil i vide at jeg i denne uge har proppet mig med sunde ting og trænet op til flere gange.

Fitness, Dans, Fitness og ja idræt. Er nu her fredag aften HELT smadret. Min nakke dunker, og min krop er ligesom efter en ordenlig druktur, træt, udmattet og tævet fuldstændig. Forskellen ligger i at jeg ikke har været ude og drikke, men har spist sundt og trænet.

Skolen er også rigtig gået igang igen efter juleferien og GAL der er mange lektier.
Har mistet mit kamera, så i må nøjes med en masse pics på instagram da jeg stadig skal lære min super lækre iphone at kende før jeg vil forsøge mig med at ligge billederne over på computeren.

Møs møs til jer derude  :PPP


Ingen kommentarer:

Send en kommentar