søndag den 6. maj 2012

Mission lækker krop

HEJ BLOGGEN.

-Hahaha, ja er ved at dø af grin over dem der starter hvert indlæg, og specielt deres vlogs med: "hej Bloggen"

Kig lige ud af vinduet engang, og se hvor grønne træerne er. Se solstrålerne der lyser gaden op, på sin helt egen eventyrlige måde. Det er sommeren der er på vej.
I min verden er sommeren lig med: strand, sand, bikini, drenge, jordbær and you name it. Da jeg bor i Hornbæk, er det oplagt at være på stranden hver dag. Så er problemet bare den forbanede bikini, der altså ser flottest ud på en pige der stråler af selvtillid.

Nu gør jeg det så....

Jeg vil træne mig til en lækker krop, og nyde alle de lækre sommerfugter. Det er kun muligt, hvis jeg tror på det selv, og det gør jeg. Hvis jeg klare den, vil jeg belønne mig selv med disse lækre sko. Eller måske med de sko.

Keep your eyes open, beacuse you have to se what there is going on around you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar