lørdag den 12. maj 2012

Kassedamen

Bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip.....

Lyden af varene der blive bibbet ind på kassebåndet. Lille mig der sidder og strækker ben, for at kunne få båndet til at køre. Jo, det er skide hyggeligt at arbejde i Netto Hornbæk.

En dag, og en hel del klogere.

Som kasseassistent er der 4 ting du helst skal have med på ardejde:

1. Håndcreme
2. Vand
3. Læbepromad
4. OVERSKUD

Alle varenes skarpe kanter, og alle de gamle fedtede knapper, giver altså en hård hud på hænderne.
Og for ikke at snakke om sure kunder der bare gerne vil hjem. Forståeligt nok. Hvem gider stå i en kø og kukkelure, når man kunne nå så meget andet derhjemme??

What ever? -Jeg glæder mig til næste lørdag, med min næste vagt. På trods af tidspunktet der kræver, at jeg skal op kl. 5.

Smil til hverden, og den smiler til dig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar