fredag den 13. april 2012

Sød start på weekenden

HAR FÅET JOB I NETTO!!!

Haha. Ja jeg måtte ud med det. Er simpelthen så glad for endelig, at kunne tjene penge nok til mig selv. Har lavet en liste med ting jeg skal spare sammen til, og øverst står kamera og ny seng:)

I dag har jeg holdt fødselsdag for min fars side af familien. Det var ret sweet.
Fik nogle rigtig gode gaver:

-Toilettaske
-Penge
-Gavekort til matas
-Øreringe (som min lillesøster selv har lavet)
-Parfume
-og en ONEPIECE

I får et billed af min herlige heldragt i morgen, som er af det danske mærke Simplesuit:)
Tjek deres hjemmeside Her.

Er også lige nødt til at høre, om jeg er den eneste der har forelsked mig i Lukas Graham, alene pga. hans musik??
Hvad synes I egentlig om ham?
Smid lige en kommentar:)
Lukas Graham = nuttedhed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar