fredag den 30. marts 2012

Fredag:D

70 gange har I været inde på min blog allerede? Hvor er i vilde!!!!

Lige nu ligger jeg i min seng, og har lige sendt en ansøgning til Macdonalds. Yaaay, så jeg krydser fingre for at jeg får jobbet. I weekenden skal jeg ind og bo hos en veninde i København/Østerbro. Hvad skal i lave i weekenden?:)

I går var jeg inde og se Impro Comedy med efterskolen. Det foregik sådan, at de f.eks. fik en butik hver som publikum skulle vælge, og så skulle de ellers bare improvisere. Det fedeste ved det var nok, at eftersom 90% af tilsuerne var fra efterskolen, så var det vores jokes der ligesom blev lave comedy/teater over. Vildt hyggeligt.
Jeg giver showet 4 stjerner:

 



Har tænkt lidt over hvad jeg skal lave af spændende ting på min blog, og da det er jer jeg skriver til, så vil jeg hører jeres mening.

Så hvad ville være fedt? Snakker vi Vlog eller Q&A, eller måske noget helt femte?
Skriv til mig og jeg kan opfylde jeres drømme. Hahahahahaha :D

...Og smil!!!! Det er fredag, og for de fleste af jeres vedkommne også ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar